Sidevisninger i alt

lørdag den 15. december 2012

Dagens Hosta PARADISE JOYCE




Det er Marco Fransen fra Holland der har indført denne Hosta,det er en spot af Hosta Halcyon,
Hosta Paradise Joyce har nogle blå blade,med en blå/grøn Center, der senere skifter til Gul.. Det er en rigtig fin og flot hosta det er en medium på omkring 35-45 cm. Bladene på denne hosta som er utrolig smukke er lidt skinnende og lidt kraftige placeres den i halvskygge. Blomsten er lavendelfarvede blomstrings tiden er ca. sidst i juli -august.  
Tilføj billedtekst






1 kommentar:

Frieda sagde ...

Hej!
Jeg er glad for at have fundet en anden Hostablog. Jeg endte, det tager et lille stykke tid. Jeg håber at opbygge denne vinter. Paradise Joyce har været stigende i 2 år i min have. Hun har morgensol, og midt på siden er helt hvid i sommer.
Forhåbentlig googel har oversat korrekt, kan jeg desværre ikke dansk ....;-))
hilsner
fra Østrig
Frieda