Sidevisninger i alt

fredag den 6. juli 2012

Heuchera Sweet Tea - Alunrod


Foto:ppp   Heuchera Sweet Tea (06-07-12)

Heuchera har også fået en plads i vores have og i mit hjerte,her er det også bladene der er interesant,de findes i mange forskellige farver og passer rigtigt god mellem Hostaerne.
Den fælles betegnelse for HEUCHERA er”Coral klokker” navnet stammer fra blomstes udseende
Heuchera Sweet Tea har rød orange blade blandet med blid kanel kant, gør Heuchera Sweet Tea 
til en fornem tilføjelse til enhver Hosta have og med de skiftende nuancer den har i hele sæsongen gør haven mere farverig.

2 kommentarer:

Ole´s have sagde ...

Hej Preben.
Dejligt at du også har fattet interesse for Heuchera.
Jeg har købt en del "supermarkeds" Alunrod, og der er selvfølgelig ikke noget navn på.
Hvis du også i lighed med din fornemme præsentation af Hostaer, lavede det på Alunrod, så kunne det være jeg fandt navne på mine.
God blog du har lavet.

Havehilsen
Ole

Preben Pedersen sagde ...

Hej Ole
jo der vil komme flere fra min side,det kan være du er heldig,med at finde den her en gang.