Sidevisninger i alt

torsdag den 19. april 2012

Dagen Hosta American Halo

Foto:ppp   Hosta American Halo(Nyt Billede)
Er også en populær hosta til skyggefuld områder bladene her er også ganske særlig H:American Halo har
dejlige kraftige blågrønne blade,har creme-hvid kant,blomsten her er hvid og lilje lignende.
Det er en stor Hosta  75- 90 cm. den er langtsom voksende men bliver en rigtig flot Hosta.



Så er det med denne Hosta American Halo at sneglene har det lidt svært her.Det er også en god begynder hosta  den kræver ikke så meget .
Det er en Spot af Northern Halo

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hej Preben
så lige din blog i Kirsten's sidebar .... :O)
Hosta .... jeg holder meget af hosta og har også lidt i haven ....men kunne da sagtens ønske flere :O) .....så hvis du på et tidspunkt tynder ud og vil sælge er jeg gerne aftager :O)

Preben Pedersen sagde ...

På et senere tidspunkt holder vi åben have,ved den lejlighed, vil jeg også sælge nogle af mine Hostaer.
Tidspunkt for Åben have kommer her på
Min blog,