Sidevisninger i alt

fredag den 10. februar 2012

Dagen Hosta Honeybells


Er en duftende Hosta planten,den er store og let at dyrke siges der.
 Hosta Honeybells er en krydsning mellem Hosta Seieboldiana og Plantaginea.

Bladene af Honeybells er et medium og grønne og de ​​er 25 cm. lang og 15 bred. Bladene er bølget og let bøjet. Derfor er denne en attraktivt grøne hosta plante,meget populær på grund af dens duftende blomster.Så hvis du er på udkig efter en duftende Hosta så er Honeybells vær at kikke på. Denne plante har lavendelblomster i slutningen af juli, der er duftende.
Foto:                        Hosta honeybells
Foto:ppp                                   Honeybells
 Den skal helst stå i skygge med tryk på "skal" eller delvis skygge. Jeg har meget lidt skygge, så hver gang en Hosta er sol resistent har jeg et problem.Jeg har snart ikke flere pladser til skygge plater,og denne hosta  Honeybells den er  let modtagelig for snegle,så derfor valgte jeg at sætte den i en potte så kan jeg godt finde skygge til den,og da den er ret ny for mig i samlingen,passer det mig fint. Ellers Bruger jeg den samme omsorg for Honeybells, som jeg ville bruge med andre Hosta plante.


Ingen kommentarer: